Οι επαγγελματίες…
Παρασκευή απόγευμα και προσπαθώ να φτιάξω ένα κουίζ στο MOODLE. Ξεκινάω τη διαδικασία κανονικά και πάω να κάνω εισαγωγή ερωτήσεων και τότε το βλέπω. “Απαγορεύεται…δεν σας επιτρέπεται η πρόσβαση κλπ κλπ…” Τι θα πει αυτό… εγώ είμαι το “αφεντικό” εδώ. Δεν μπορώ να μην έχω πρόσβαση…
Το ψάχνω. Ξαναρχίζω από την αρχή…Τα ίδια.
Κάνω reset… τα ίδια
Ψάχνω σε άλλα κουίζ, πάω να προσθέσω ερώτηση… το ίδια.
Όλα δουλεύανε καλά εκτός από την εισαγωγή ερωτήσεων.
Ψάχνω παραπέρα. Μπαίνω FileZilla, βρίσκω το φάκελο, ψάχνω να δω τα αρχεία μήπως δω κάτι περίεργο… πάντα με την επιφύλαξη του αν το αναγνωρίσω. Δεν είδα κάτι.
Μπαίνω στα φόρα. Και στο MOODLE αλλά και στο φόρουμ του MOODLE αν και το τελευταίο το είδα με “αργά και που καταχωρήσεις” (σαν”εγκαταλελειμμένο” μου φάνηκε). Η μία απάντηση που πήρα μιλούσε για server (!!!!).
Τι είναι αυτό. Ποτέ δεν με είχε απασχολήσει ενάμιση χρόνο τώρα. Για να τους γράψω στο Αμέρικα που είναι ένα γραμματάκι.
Μετά από 15 λεπτά περίπου έρχεται η απάντηση “Ναι ξέρετε εμείς…άρθρωμα ασφαλείας… δεν έπρεπε αλλά ναι… και αλλάξαμε … κλπ κλπ κλπ”. Ωπα λέω… Τα παιδιά από την άλλη άκρη του κόσμου κάτι κάνανε. Ωραία λέω και τι κάνουμε… Πείτε μου τι πρέπει να κάνω…
Δεύτερο mail : ” Εμείς κάναμε …. θα πρέπει να έχει φτιάξει…. “. Απάντηση : Χειρότερα έγινε.
Να μη το πολυπαιδεύω… στο τέταρτο mail όλα είχαν τακτοποιηθεί.
Μου έκανε εντύπωση η αμεσότητα (και Σάββατο απόγευμα όλη η ιστορία (πρωί για Αμερική)) αλλά και η σαφήνεια.
Τελικά κάνανε αυτοί το πρώτο “βήμα”, μετά πείραξα εγώ τις ιδιότητες των αρχείων και το “αποτελείωσα”, και τέλος μαζί το φέραμε στα ίσα του.
Το ηθικό δίδαγμα… Αν ξαφνικά κάνει κάτι το σύστημα που δεν έχει λόγο ή αιτία (κν εσείς δεν κάνατε τίποτα που να το δικαιολογεί…) γραμματάκι στην υποστήριξη. Θα σας γλυτώσει χρόνο και εγκεφαλικά.
Τη καλημέρα μου.