Δεσμεύσεις…
Δύσκολοι καιροί. Τελειώσαν τα γραπτά και έφτασαν στο σχολείο οι τελευταίοι βαθμοί. Αύριο θα γίνουν οι τελικοί έλεγχοι και μεθαύριο θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα. Μερικοί κατά τα φαινόμενα θα τα έχουν καταφέρει και μάλλον θα μείνουν. Θα δείξει τελικά τι θα γίνει.
Αυτές τις μέρες ασχολούμαι με το πρόγραμμα της επόμενης χρονιάς. Όπως ίσως θυμούνται οι παλαιότεροι της παρέας, είναι κάτι που συνήθως μου σπάει τα νεύρα. Έτσι και φέτος λοιπόν μου έσπασε τα νεύρα. Μετά από αλλεπάλληλους ελέγχους και δοκιμές είναι κανένα δίωρο που δείχνει ότι δουλεύει. Είναι φοβερό πως ένα λάθος σε μια ώρα είναι ικανό να μπλοκάρει όλο το σύστημα και δεν βγάζει τίποτα. Χτυπάει στις αίθουσες, στις ώρες, στα πάντα. Τώρα είμαι σε αναμονή και περιμένω να πάρω τις αίθουσες που είναι διαθέσιμες για να βγάλω μια τελική μορφή. Δεσμεύθηκα ότι μέχρι τις 8 Ιουλίου θα έχω παραδώσει στις διευθύντριες πρόγραμμα για έλεγχο ώστε να δούμε τι προβλήματα θα υπάρξουν για να διορθωθούν με τιν επιστροφή. Βλέπετε εμείς ακολουθώντας το γαλλικό πρότυπο μπαίνουμε σε τάξεις 3 Σεπτεμβρίου και έχουμε πλήρες και λειτουργικό πρόγραμμα. Όχι δίωρα και τρίωρα, γιατί τα παιδιά έρχονται από όλη την Αθήνα και δεν μπορούμε να τα διώχνουμε στο τρίωρο.
Όχι τίποτα αλλά έχασα και ένα τσιμπουσάκι σήμερα ένεκα του προγράμματος. Από ότι κατάλαβα όμως συμβαίνει συχνά πυκνά άρα επιφυλάσσομαι για τον επόμενο γύρο.
Μετά δεσμεύθηκα να στήσω ψηφιακό χώρο στην εγκατάσταση του σχολείου οπου έχει στο MOODLE. Αχαρτογράφητη περιοχή!!! Θα προσπαθήσω περισσότερο να περάσω στους μαθητές την λογικώ του να χρησιμοποιούν το ΙΝΤΕΡΝΕΤ σαν εργαλείο και από την ανάδραση που θα έχω θα δω πως θα μπορέσω να εφαρμόσω το επόμενο βήμα. Η αλήθεια είναι ότι η πρόταση έτυχε πολύ θετικής υποδοχής από τον γενικό διευθυντή όταν την παρουσίασα. Αυτό όμως σημαίνει ότι επειδή είναι η πρώτη εφαρμογή στις φυσικές επιστήμες ΠΡΕΠΕΙ να πετύχει. Γιατί η αρχική αυτή δουλειά θα αποτελέσει βάση και σημείο αναφοράς για την παραπέρα πορεία. Ήδη έχω κάποια εικόνα από τον Γιώργο και το Δημήτρη αλλά και από μια πρώτη προσπάθεια που έγινε πέρυσι για την πρώτη Γυμνασίου στο σχολείο. Αλλά το θέμα είναι ότι εγώ πρέπει να μαζέψω το μυαλό μου και να σχηματίσω τι ακριβώς θα φτιάξω. Βλέπετε όταν ανοίγω το στόμα μου και μιλάω, δεσμεύομαι αυτόματα να υποστηρίξω όλα όσα λέω. Και αυτό σημαίνει ότι πρέπει κατ’ ελάχιστον να κάνω αυτά που είπα. Άρα σε πρώτη φάση … διάβασμα. Μελέτη για να δω τι ακριβώς είναι αυτά που πρέπει να κάνω και μετά γράψιμο για να τους δώσω “σάρκα και οστά”.
Αχ!!! Προς στιγμή νόμισα ότι τελείωσα. Ευτυχώς βρήκα κάτι να ασχολούμαι για το καλοκαίρι.
Θα σας έχω ενήμερους. Την καλησπέρα μου.
Μανώλη, πέρασα για μια καλησπέρα και να μάθω κανένα νέο σου…
Βλέπω γενικά “την παλεύεις” για το καλύτερο για το σχολείο σου… και σου εύχομαι καλά κουράγια και μόνο ΕΠΙΤΥΧΙΑ να έχουν οι προσπάθειές σου…(που νομίζω θα ΕΧΟΥΝ, γιατί το κάνεις με μεράκι, κι αυτό πάντα ανταμείβεται)..
Καλό σου βράδυ 🙂
(ΥΓ.άσχετο: Κι άμα παίξει τίποτα ασμπετα κάποια στιγμή, πείτε με κι εμένα… μπας και τα καταφέρω καμιά φορά!… :))
Τσιμπουσάκι ε!! Καλά !!
ΚΑΝΕ Δ Ι Α Ι Τ Α !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!