Ημερίδα στις νέες τεχνολογίες και την εκπαίδευση…

Είναι γνωστό ότι υπάρχει μια αγωνία για το θέμα. Οι απόψεις είναι πολλές και σε πολλά θέματα αντιφατικές. Άλλοι θεωρούν το διαδίκτυο τη λύση για το πρόβλημα της εκπαίδευσης. Άλλοι θεωρούν ότι το διαδίκτυο είναι υπερεκτιμημένο.

Το Υπουργείο θέλει να βάλει τις νέες τεχνολογίες στις τάξεις αλλά οι προτάσεις του μάλλον μπερδεύουν παρά οδηγούν σε αυτή τη κατεύθυνση. Έχει επιδοθεί σε ένα αγώνα δρόμου επιμορφώσεων και οι εκπαιδευτικοί τρέχουν από επιμόρφωση σε επιμόρφωση – εμού συμπεριλαμβανομένου  όπου μου επιτρέπουν – . Πολλοί φεύγουν απογοητευμένοι από την εμπειρία.

Κάποιοι έχουμε μια άποψη για το θέμα – πολλοί περισσότεροι από όσο περιμένουν κάποιοι – και θέλουμε να τη μοιραστούμε και κυρίως να τη συζητήσουμε. Το έχουμε προσπαθήσει αρκετές φορές, σε διάφορα μέρη της Ελλάδας (πέρυσι μόνο βρέθηκα Κόρινθο, Γιάννενα, Πάτρα, Σύρο με κίνητρο όλο αυτό που λέμε νέες τεχνολογίες). Ακόμα και στις διακοπές μου έχω “εντάξει” 2-3 συναντήσεις με φίλους για καφέ και συζήτηση με αυτά τα θέματα. Μάλλον θα παρατήσω την οικογένεια για κανένα μπανάκι και εγώ θα ψάχνω το Γιώργη και το Νικόλα.

Μέσα λοιπόν σε αυτή τη λογική του ψαξίματος την Τετάρτη 29 Ιουνίου του 2011 στο ΔΑΙΣ στο Μαρούσι θα γίνει μια ημερίδα από το “Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Επικοινωνίας” με θέμα την

“Ενημέρωση για την αξιοποίηση Διαδικτυακών Εργαλείων και Κοινοτήτων στον
τομέα της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης”

μέσα στα πλαίσια της Δράσης “Μάθηση 2.0”

Σε απλά ελληνικά : πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα εργαλεία που παρέχει το WEB 2.0 στην εκπαίδευση αλλά και ποια είναι η μέχρι τώρα εμπειρία μας από αυτή την εφαρμογή. Όπως ίσως φαντάζεστε θα είμαι εκεί… με εισήγηση αλλά και απολογισμό και προβληματισμό. Είναι σημαντικό – όπως εγώ πιστεύω – τα βήματα να γίνονται προσεκτικά και σε κάθε φάση να παίρνουμε την κατάλληλη ανάδραση για το επόμενο βήμα. Ένα σημαντικό γεγονός που μάλλον θέλουμε να ξεχάσουμε είναι ότι έχουμε διπλάσια με τριπλάσια ηλικία από τους μαθητές μας και σκεφτόμαστε αλλιώς… Άρα αν νομίζουμε ότι τα ξέρουμε όλα, το χάσαμε το παιγνίδι.

Έχει αναφερθεί πολλές φορές ότι είμαστε “ψηφιακοί μετανάστες” ενώ οι μαθητές μας είναι “ψηφιακοί ιθαγενείς”. Όλα αυτά αλλά και πολλά άλλα βάζει πάλι ο Sir Ken Robinson στην ομιλία του για τα παραδείγματα (Σας την δίνω με τη μορφή των σκίτσων από την RSA. Αν την θέλετε ολόκληρη υπάρχει και διαρκεί 55 λεπτά. Με τα σκίτσα διαρκεί 11 και λέει πολλά…πάρα πολλά. ) Δείτε την….

Και για να επανέλθουμε : Την Τετάρτη όσοι μπορούν – είναι δύσκολη μέρα και εργάσιμη αλλά – καλό θα είναι να παραβρεθούν στο χώρο. Όσοι επιθυμούν μπορούν να το δηλώσουν στην κ. Πέρσα Ιακωβίδου στο 210  3689413 και θα δοθεί και βεβαίωση παρακολούθησης. Η συνεννόηση είναι απαραίτητη για την καλύτερη οργάνωση. Το πρόγραμμα αναλυτικά μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ όπως και ένα κείμενο με χρήσιμους συνδέσμους για ενημέρωση.

Τη καλημέρα μου….

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags:' <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.

Copyright © 2024 Η ΒΔΕΛΛΑ 2 All rights reserved.
Desk Mess Mirrored v1.4.4.1 theme from BuyNowShop.com.