Τσαντίζομαι όταν μου αλλάζουν τα δεδομένα…

Posted by manaliss on Apr 3, 2012 in Εκπαιδευτικά, Πολιτικά |

Η σημερινή εγγραφή έχει να κάνει με μια εγκύκλιο του Υπουργείου… την 36799 Γ2 με χθεσινή ημερομηνία 2/4/2012. Τι λέει και γιατί τσαντίζομαι…

Μιλάει για την κατανομή των ωρών της Β’ λυκείου, για την επόμενη χρονιά. Και τι λέει ουσιαστικά… ότι δεν αλλάζει τίποτα στη δομή της Β’ Λυκείου. Πάλι γενική παιδεία και πάλι κατευθύνσεις. Η ίδια κατανομή, ούτε νέο Σχολείο, ούτε αλλαγή στη κατανομή των ωρών, ούτε μαθήματα εμβάθυνσης ούτε τίποτα.Και καλά θα μου πείτε…και εσένα τι σε κόφτει και τσαντίζεσαι;

Να σας εξηγήσω… Ξεκινάω τη δουλειά μου με δεδομένο ότι αυτό που μου λένε ότι θα γίνει, θα γίνει. Όταν μου κατεβάζετε τρία επιλέον κεφάλαια στην πρώτη Λυκείου με την λογική ότι του χρόνου κάποιοι μαθητές δεν θα ξανακάνουν χημεία, οπότε κάποιες βασικές έννοιες πρέπει να τις ξέρουν, εγώ θεωρώ υποχρέωση απέναντι στους μαθητές μου να τους καλύψω και να παραδώσω όλη την ύλη, γιατί δεν γνωρίζω τι θα ζητηθεί στη Β λυκείου. Έτσι πρέπει να έχουν όλες εκείνες τις απαραίτητες γνώσεις για να προχωρήσουν όπως θέλει ο καθένας και να μην εμποδισθεί από πράγματα που δεν έχει διδαχθεί. Έτσι έχω ξεκινήσει από τις αρχές του Σεπτέμβρη με ένα πρόγραμμα σφιχτό, ανελαστικό και τα τρέχω τα παιδάκια για να προλάβω. Και αναγκάζομαι κάποια πράγματα να τα περνάω στα γρήγορα, και να στέκομαι σε κάποια άλλα. Και όλα αυτά για να μπορέσω να φτάσω την τελευταία βδομάδα του Πάσχα να έχω τελειώσει ένα από τα επιπλέον κεφάλαια (Θερμοχημεία)  και να ετοιμάζομαι να μπω Οργανική. Δυστυχώς δεν είχα το χρόνο να σταθώ σε θέματα που τους δυσκόλεψαν, με μια άσκηση παραπάνω ή μια εφαρμογή ακόμα.

Και ξαφνικά τα πράγματα αλλάζουν… Και εμφανίζεται η Β’ Λυκείου όπως και πέρυσι (με τις Ερευνητικές Εργασίες επιπλέον και κάποιες μικροαλλαγές). Με χημεία Γενικής Παιδείας που σημαίνει ότι θα κάνω κανονικά την Οργανική Χημεία σε όλα τα παιδιά, με κατεύθυνση που σημαίνει ότι θα ξανακάνω την Θερμοχημεία στη Θετική κατεύθυνση. Και καλά για εμένα… η αλλαγή ουσιαστικά σημαίνει περισσότερος χρόνος να σταθώ σε κάποια θέματα που θεωρώ σημαντικά και θα είναι χρήσιμα σε όλους τους μαθητές ανεξάρτητα από την παραπέρα πορεία που θα ακολουθήσουν. Εκείνα τα παιδιά που είναι τα πρώτα ενός καινούργιου συστήματος που μεταλλάσσεται στο παλιό μέρα με τη μέρα τα σκέφτηκε κανείες; Περιμένουν να έχουν κάτι καινούργιο…το εξής παλιό.

Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικός αλλά τέλος πάντων ξεκαθαρίστε τι θα κάνουμε. Να ξέρουμε μικροί μεγάλοι τι θα έχουμε σαν προοπτική, για τις εξετάσεις και το μάθημα. Μη το αλλάζετε μέρα με τη μέρα. Τα παιδάκια δεν φταίνε. Ούτε τα “ανερχόμενα” από τη Γ’ Γυμνασίου, που μέχρι χθες ήταν τα πρώτα “που θα συμμετείχαν στο νέο σύστημα όταν θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη”. Φοβάμαι ότι το Νέο Σχολείο…είναι μια ιδέα…για τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμα… (για να κρατήσω μια επιφυλακτική στάση…μπας και κάτι γίνει…)

Ήδη αισθάνομαι καλύτερα. Δεν ξέρω τι πρέπει να περιμενω με όλες αυτές τις εξελίξεις… Ειλικρινά θα ήθελα να ξέρω που βρίσκομαι…

Ας δούμε αν μέσα στη βδομάδα υπάρχει κάποια εξέλιξη… μπας και ξεκαθαρίσει το τοπίο. Μέχρι τότε λοιπόν τη καλησπέρα μου…

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags:' <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.

Copyright © 2024 Η ΒΔΕΛΛΑ 2 All rights reserved.
Desk Mess Mirrored v1.4.4.1 theme from BuyNowShop.com.