Webinar… Μέρος 4ο

Προχθές τσαντίστηκα… τσαντίστηκα ποικιλοτρόπως. Στην αρχή τσαντίστηκα με αυτό που έβλεπα…Προσπάθησα να βρω ίχνη μοντάζ… όσο μπορώ να δω δηλαδή…Αφού δεν είδα…τσαντίστηκα με τους πολιτικούς… Μα τόσο ανερυθρίαστα πια… στήνονται πίσω από ένα ταμπελάκι που γράφει ΤΡΟΪΚΑ – δίπλα στο όνομά της χώρας μας – και μιλάνε σαν αν μη τρέχει τίποτα…Όμως δεν το έψαξα πάλι… Δέχτηκα την “εικόνα” όπως την έβλεπα… Και τέλος φυσικά τσαντίστηκα με εμένα, που τόσο εύκολα ανέβασα σε κοινή θέα σε όλο το κόσμο με σχόλια – ήπια οφείλω να ομολογήσω – αλλά που έδειχναν την τσαντίλα μου. Και πραγματικά συνειδητοποίησα πόσο εύκολα μπορείς να οδηγηθείς αλλά και να οδηγήσεις μια μερίδα κόσμου σε κάποια συμπεράσματα. Φυσικά δεν έχω τίποτα να πω για το Γιώργο που μου το έστειλε. Και αυτός την ίδια τσαντίλα με εμένα είχε και το ίδιο παρορμητικά λειτούργησε. Αφού λοιπόν έγραψα ό,τι έγραψα, έγραψα και τις διορθώσεις και το άφησα εκεί… να το βλέπουν όλοι. Να βλέπουν όλοι πόσο προσοχή χρειάζεται πριν μεταφέρεις και “αναμεταδώσεις” εικόνα. Και πόσο πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν (πολλές φορές έτσι όχι πάντα…)

Λοιπόν έχουμε και λέμε… διαδικτυακών σεμιναρίων συνέχεια. Τέταρτη συνέχεια πάνω στην αξιολόγηση. Αυτή τη φορά το έχει πάρει όλο πάνω του ο Γιώργος. Βλέπετε την βδομάδα που ξεκινάει θα συνοδεύω την εκδρομή της γ’ λυκείου. Πάντως είναι μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη σας.

ΠΡΩΤΟ : και πολύ σημαντικό… Άλλαξε η μέρα. Γίνεται Τετάρτη αυτή τη βδομάδα. Η Τρίτη είχε ήδη κλείσει. Αν κάποιους τους αναστατώνουμε το πρόγραμμα, δυστυχώς ήταν κάτι έξω από τις δυνατότητές μας.

ΔΕΥΤΕΡΟ : η ώρα αλλάζει… λίγο. Επιστρέφει στις 9.00 το βράδυ Αυτό σημαίνει ότι από τις 8.30 και μετά όλο και  κάποιος θα είναι μέσα. Αν είναι η πρώτη σας φορά επισκεφτείτε το χώρο, για να εξοικειωθείτε λίγο. Υπάρχουν και τρία βιντεάκια στο YOU TUBE για να δείτε. Προσπαθώ να περιγράψω γενικά το χώρο, τα κεντρικά χειριστήρια και τα χειριστήρια δίπλα στον πίνακα. Ρίξτε μια ματιά.

ΤΡΙΤΟ : Ομιλητής θα είναι ο Γιάννης Βλάχος και η περίληψη της εισήγησης είναι αυτή που ακολουθεί, όπως την έστειλε ο ίδιος. Την μεταφέρω…

Σχεδιασμός διαγωνίσματος με τη βοήθεια βιβλιοθήκης παραδειγμάτων. Τα χαρακτηριστικά ενός καλού διαγωνίσματος. Η αναλογία δηλωτικής και διαδικαστικής γνώσης. Η ποικιλομορφία των έργων αξιολόγησης σε σχέση με το πλήθος τους. Εκτίμηση του χρόνου που θα πρέπει να διατεθεί για την απάντηση. Σχεδιάζοντας διαγώνισμα στο πλαίσιο της αξιολόγησης για όλους/ αξιολόγησης ενσωμάτωσης. 10 προτάσεις για καλύτερη διδασκαλία – αξιολόγηση.

ΤΕΤΑΡΤΟ : και τελευταίο μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στο ΔΦΕ και για να συνδεθείτε θα χρειαστεί…να πατήσετε εδώ και να ακολουθήσετε τις οδηγίες.

Τη καλημέρα μου.

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags:' <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.

Copyright © 2024 Η ΒΔΕΛΛΑ 2 All rights reserved.
Desk Mess Mirrored v1.4.4.1 theme from BuyNowShop.com.